İletişimde Değer Katan Davranışlar
ü Eğer
karşınızdaki kişi ile konuşurken ona değer verirseniz siz de değer görürsünüz.
ü Karşınızdaki
kişiyi değiştirmek yerine onu olduğu gibi kabul edin ya da onunla iletişimi
kesin.
ü Karşınızdaki
insanlara kendileri gibi davranmalarına izin verin. Böylece karşınızdaki insanlar
size kolayca güvenebilir.
ü Karşınızdaki
insanlardan kusursuz olmalarını, kusursuz davranmalarını beklemeyin.
ü Onlar
hakkında önceden bilgi sahibi olmaya çalışın. Daha kolay iletişim
başlatabilirsiniz.
ü Karşınızdaki
insanları yargılamak yerine onları anlamayı ve onları tanımaya çalışın.
ü Eğer
iletişim kurduğunuz insanı sevdiyseniz onunla irtibatı kesmeyin.
ü Karşınızdaki
insanlara iltifat etmeyi deneyin.
ü Kusursuz
olmaya ya da kusursuz davranmaya çalışmayın.
ü Doğal
ve samimi olmaya özen gösterin.
ü Karşınızdaki
insanların sözünü kesmeyin, dikkatli bir şekilde onları dinleyin ve
dinlediğinizi belli edin.
ü Karşınızdaki
insanlara öğüt vermek yerine onları anlamaya çalışın.
Yorumlar
Yorum Gönder