Hedef Belirlerken Kendimize Sormamız Gereken Sorular

1. Ben ne istiyorum? Benim istediğim şey ne? 
2. Belirlediğim hedefi kendi kendime başlatabilir miyim? 
3. Belirlediğim hedef sadece kendim için mi? 
4. Mevcut durumum ne? Şuan ben hangi noktadayım? 
5. Hedefimi gerçekleştirdiğimi nasıl anlayacağım? 
6. Hedefimi gerçekleştirdiğimde ne duyacağım, ne göreceğim, ne hissedeceğim? 
7. Belirlediğim hedefin bana faydası ne olacak? 
8. Bu hedefi nerede, ne zaman ve kiminle gerçekleştirmek istiyorum? 
9. Hedefimi gerçekleştirmek için hangi kaynaklara ihtiyacım var? 
10.  Hedefinizi gerçekleştirmek için kullanacağım kaynaklara daha önceden sahip oldum mu? 
11. Hedefimi gerçekleştirmede kullanacağım kaynaklara sahip birini tanıyor muyum? 
12. Bu hedefimi neden istiyorum? 
13. Hedefim gerçekleştiğinde ne veya neler kazanacağım? 
14. Hedefim gerçekleştiğinde ne veya neler kaybedeceğim? 
15. Hedefime ulaştığımda ne olacak? 
16. Hedefime ulaşamadığımda ne olacak? 
17. Hedefime ulaşamadığımda ne olmayacak? 

Güzel cevaplar ile yolunuza devam etmeniz dileğiyle... 

Yorumlar

Popüler Yayınlar