Hedef Belirlerken Kendimize Sormamız Gereken Sorular



Hedef Nedir? 

Hedef, bireyin amacına ulaşma isteğidir.

Hedef Belirlerken Kendimize Sormamız Gereken Sorular

1. Asıl istediğim şey nedir? Amacım, hedefim nedir? 
2. Belirlediğim hedefi neden istiyorum? Niçin istiyorum? 
3. Eğer hedefime ulaşırsam bir doyum elde edecek miyim? 
4. Hedefime ulaştığımda başka isteklerim de olacak mı? 
5. Belirlediğim hedefimin bana getireceği kazançlar nelerdir? 
6. Hedefime ulaşmak için kendime bir yol belirledim mi? 
7. Hedefime ulaşmak için ayrıca alternatif yollar belirledim mi? 
8. Hedefime ulaşmaya çalışırken hangi engeller ile karşılaşacağım? 
9. Hedefime ulaşmak için karşıma çıkabilecek engelleri belirledim mi? 
10. Karşıma çıkacak engeller ile savaşacak gücüm, motivasyonum var mı? 

Yukarıdaki sorulara yanıt vermek hedefimize ulaşma yolundaki önemli yapı taşlarıdır. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar