BİR İNSAN NEDEN KIYAFETLERİNDE YAZI, LOGO, RESİM, MARKA TERCİH EDER?
Kıyafetlerde sergilenen sözler ya da resimler,
kişinin hayat tarzı ve değerleri ile ilgili sanal reklamlardır; kişinin işini,
hobilerini, dini tercihini, kültürel geçmişini, siyasi düşüncesini ve çok daha
fazlasını yansıtabilir. Kişinin karakteri ile ilgili ipuçları da sağlayabilir. Çoğu
insan belirli sözleri, logoları ya da resimleri içeren kıyafetleri rasgele
giymez. Bunun yerine, kişiliklerine uygun, ilgi alanlarını gözler önüne seren
ya da temsil etmek istedikleri bir imgeyi yansıtan şeyleri tercih eder.
Dikkat çeken marka logoları, kişinin imajına önem
verdiğini ve belki de özgüvenden yoksun olduğunu gösterebilir. Kişi, markanın
etiketiyle güvenilirlik satın almak istiyor da olabilir. Başka şehirler ve
ülkelerin, ulusal parkların vb. hatıra tişörtleri, size kişinin seyahati ya da
doğa aktivitelerini sevdiğini anlatabilir.
Herkesin dikkat çeken resimler ya da logolar içeren
birkaç tişörtü vardır, ancak sürekli belirli bir markayı ya da logoyu giyen
birisi, kişisel bir önceliğini duyurmak istiyordur.
Yorumlar
Yorum Gönder