BİR İNSAN NEDEN KIYAFETLERİNDE YAZI, LOGO, RESİM, MARKA TERCİH EDER?

 




Kıyafetlerde sergilenen sözler ya da resimler, kişinin hayat tarzı ve değerleri ile ilgili sanal reklamlardır; kişinin işini, hobilerini, dini tercihini, kültürel geçmişini, siyasi düşüncesini ve çok daha fazlasını yansıtabilir. Kişinin karakteri ile ilgili ipuçları da sağlayabilir. Çoğu insan belirli sözleri, logoları ya da resimleri içeren kıyafetleri rasgele giymez. Bunun yerine, kişiliklerine uygun, ilgi alanlarını gözler önüne seren ya da temsil etmek istedikleri bir imgeyi yansıtan şeyleri tercih eder.

 

Dikkat çeken marka logoları, kişinin imajına önem verdiğini ve belki de özgüvenden yoksun olduğunu gösterebilir. Kişi, markanın etiketiyle güvenilirlik satın almak istiyor da olabilir. Başka şehirler ve ülkelerin, ulusal parkların vb. hatıra tişörtleri, size kişinin seyahati ya da doğa aktivitelerini sevdiğini anlatabilir.

 

Herkesin dikkat çeken resimler ya da logolar içeren birkaç tişörtü vardır, ancak sürekli belirli bir markayı ya da logoyu giyen birisi, kişisel bir önceliğini duyurmak istiyordur.

Yorumlar

Popüler Yayınlar